środa, 12 czerwca 2013

Noc Teatrów w Kombinatorze już 15 czerwca (sobota)

W drugiej edycji kombinatorowej Nocy Teatrów zobaczycie spektakl wrocławskiej grupy teatralnej "Jabłoń". Obecnie zespół tworzą: Joanna Gierdal, Katarzyna Rosochowicz, Claudio Pintore.
Zapraszamy w sobotę, 15 czerwca o 21:00.
"Dobra droga (Czekając)"

Jestem Tobą, jestem sobą. Pragnę przezwyciężyć swój los żywiąc się iluzjami. Samotnie i rozpaczliwie poszukuję ludzkich więzi. Jestem jednak ślepy jak mój los a mój głos odbija się jak echo powoli cichnące. Jednak idę. Jednak idę.

Jeśli mnie zrozumiesz może będzie ciszej....może pójdziesz ze mną. Tak, na pewno lżej będzie. Cisza jest przecież przyjemna dla każdego, czyż nie?

Wstęp wolny! 
Obowiązują bezpłatne wejściówki, które można rezerwować mailowo: kombinator@klubkombinator.com

Liczba miejsc ograniczona.




Brak komentarzy: