czwartek, 18 czerwca 2009

Największa domówka na dzielnicy



To Twoje, urodziny, a nie krawatów z Krakowa. Z tej okazji po prostu chcesz się wyszaleć i poczuć jak u siebie pod blokiem.
Nie potrzebujesz, żeby Cię zapychali jakąś tam kulturą. Błe. Przecież jesteś z Huty i wszyscy się Ciebie boją, i nie wiedzą co tracą.
Mówią że jesteśmy wioską olimpijską i niech sobie mówią, my lubimy nasz lokalny folklor. Luz blus i oranżada:)
Wbijaj się 19 czerwca na największe after party oficjalnych obchodów 60-lecia, bo to są nasze urodziny.
Wyprasuj dres, wrzuć sandał na białe skarpety, odkurz łańcuch na szyi.
Będziemy świętować we własnym, doborowym towarzystwie, bez spinek i sztywniaków.

Będą tańce, wybory najlepszego dresa i dresiary, tort, projekcja fotek i inne niespodzianki.

Data: piątek 19 czerwca 2009
Start: 20.00
Klub Kombinator
os. Szkolne 25
Kraków

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Było super !!! więcej tu: http://djexon.pl/dres/

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

elegancko:)chociaz przyszedlem sam i wracalem do domu z adidasa bo mi nocny uciekl:p

kika pisze...

Super zdjęcia, wielkie podziękowania dla naszych stałych, niezawodnych ekip:)

Anonimowy pisze...

Podrzucam jeszcze zdjecia. Byl czad:))) http://picasaweb.google.com/agata.kluzowicz/DresParty?authkey=Gv1sRgCNjrhvz52M2SZA#

moyshesh pisze...

Heh, byłem widziałem, się bawiłem i pracowałem;) Tu parę fot. Robiłem też przez długi czas animację poklatkową na schodach (722 nieskoordynowanych naciśnięć palca na spust), którą można będzie pewnie gdzieś wyhaczyć podczas naszego piątkowego koncertu...

http://picasaweb.google.com/moyshesh/DresParty#